Vnitřní hodnocení školy nám pomáhá ke zkvalitňování a dosahování vyšší efektivity vzdělávání a výchovy ve škole. Zaměřujeme se na oblasti:
Cílem autoevaluace školy je zjistit aktuální informace o stavu školy, a tím získat podklady pro plánování a realizaci dalšího rozvoje školy.
Nástroji vnitřního hodnocení školy jsou:
Průzkum spokojenosti rodičů
Na konci každého školního roku se ptáme rodičů na spokojenost se školou v různých oblastech. Občas nějaké otázky přidáme, ubereme, podle toho, co nás aktuálně zajímá. Kostra dotazníku zůstává každý rok stejná, takže můžeme porovnat výsledky z jednotlivých let.
Součástí průzkumu spokojenosti je i měření indexu spokojenosti CSI.
Výsledky hodnocení spokojenosti rodičů ve školním roce 2019/2020
Národní testování Scio
PROČ TESTUJEME
PROČ NÁRODNÍ TESTOVÁNÍ
Vybrali jsme si je pro dobré reference, máme důvěru v jejich sestavování, známe pozadí vývoje testů, kvalitu i korelaci výsledků s hodnocení žáků v jednotlivých předmětech. Zpráva z testování je dostatečně podrobná a je možné si vyžádat další analýzy v případě potřeby. Případně domluvit konzultaci k interpretaci výstupů. Přihlížíme i k nabídce dalších navazujících produktů a možností přípravy žáků na zácvik s testy.
CO TESTUJEJME (aktuálně promýšlíme, jaký ročník testovat na 2. stupni)
výstupy:
Každý žák má svůj profil, do kterého má přístup samozřejmě i rodič. Tam vidí hodnocení, počet bodů, správné odpovědi. Tedy si může test projít znovu a poučit se z chyb.
Výstupy dostane škola jako celek, za jednotlivé třídy i žáky. Vyučující jednotlivých předmětů dostávají výstupy k dispozici, aby s dětmi testy prošli.
PREZENTACE VÝSLEDKŮ TESTOVÁNÍ
Výstupy má k dispozici vedení školy.
Rodiče mohou přijít na konzultaci, stejně tak učitelé. Naše komunikace k rodičům je zcela otevřená, rodiče mají nárok vidět výstupy svého dítěte, nikoliv ostatních žáků.
Výstupy prezentujeme školské radě a zastupitelstvu.
CO SLEDUJEME
Našim cílem je sledování několika klíčových ukazatelů. Testy jsou vyhodnocovány nejen co do jednotlivých úloh, ale také se sledují smysluplné celky testů a dílčí dovednosti testovaných.
ČESKÝ JAZYK
MATEMATIKA
ANGLICKÝ JAZYK
TEST OSP (obecných studijních předpokladů)